Autor |
Wiadomość |
Azbest |
Wysłany: Pon 21:05, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
bedzie ok ,przynajmniej ciapło bedzie. A jaka muzyke oni preferuja?? |
|
Weekend10 |
Wysłany: Pon 18:57, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
W maju było by na pewno chłodniej, a w lipcu... Trzeba bedzie przygotowac ogromne ilosci wody dla uczestnikow biegu :D |
|
Szamil |
Wysłany: Pon 18:26, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
Moze tak zle nie bedzie - kluczowe znaczenie ma bowiem pogoda. Oraz oczywiscie koncert Siewcow Lednicy. |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 11:21, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
uuuu to kijowo, no ale niechaj bedzie |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 1:19, 11 Mar 2007 Temat postu: |
|
Ze wzgledu na niepełny skład Siewców Lednicy w dniu 5 maja, oraz przeciętną pogodę w tym okresie - II Biesiada została przeniesiona na 21 lipca 2007.
A wraz nią wszystkie imprezy towarzyszace - w tym I Bieg... |
|
Azbest |
Wysłany: Pon 10:52, 26 Lut 2007 Temat postu: |
|
no jasne, bo po co takie z ktorych jest wiecej kłopotu niz pożytku |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 13:32, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
Sobota - 3 marca. Godzine jeszcze podam. Potrzeba kilkanascie osob. Takich ktore nie wymiekna przed impreza. |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 11:38, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
no własnie szamil, jezeli juz cos to kiedy jakies spotkanie dotyczące pomocy w tych zawodach?? |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 10:30, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
Ok. Ale trzeba sie spotkac w tej sprawie. Masz jeszcze kogos znajomego, kto chciałby się przyłaczyc? |
|
john_cortes |
Wysłany: Sob 15:59, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
Szamil a miejsce dla sedziego by sie znalazło?? Jestem chetny sedziowac znam sie na tych rzeczach |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 15:57, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
bede to sledził to może wezme udział w tej orgii |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 15:55, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
Nio to dopiero poczatek pracy - do połowy tygodnia bedzie gotowy ostateczny regulamin, zaproszenia, trasa, mapka, itp. Pozniej załatwianie pozwolen, rozsyłanie zaproszen itp. Prawdziwa orgia... |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 15:41, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
no pisze ładnie i dosyc czytelnie...hmmmm ciekawe propozycje ze tak to ujmę mozliwe ze sie na to pisze |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 15:34, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
Sedzia na trasie, wypisywanie dyplomow (jesli masz ąłdny charakter pisma), cattering, obłsuga kompa - klepanie danych w excellu ;} |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 15:10, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
co ma robic hmmm??? jakie sa opcje???? |
|
Szamil |
Wysłany: Nie 13:54, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
Azbest - mozesz sie wykazac jako wolontarisuz - co ty na to? |
|
Azbest |
Wysłany: Nie 11:20, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
Mimo iz nie będe biegał z przyczyn technicznych to dobry pomysł! Nie tylko jako promocja Szczepanowa ale jako dobra zabawa i poprawienie kondychy heh. |
|
Szamil |
Wysłany: Sob 21:38, 17 Lut 2007 Temat postu: I Szczepanowski Bieg Przełajowy |
|
Wątek bedzie dotyczył "I Szczepanowskiego Biegu Przełajowego", który odbędzie się w dniu 5 maja 2007 roku.
Co wiadomo:
Data: 5 maja 2007 roku
Godzina: 10.00 do 12.00
- Rozgrzewka - od 9.00
- starty - 10.00
- Zakonczenie - 12.00
- Impreza integracyjna - od 12.30-13.30
Zapisy - do 4 maja do 16.00 - fax, e-mail: bieganie@szczepanow.pl
KONTAKT z organizatorami
Krzysztof Bogusz, tel.: 504 154 146, fax, e-mail: bieganie@szczepanow.pl
Cel
- promocja Szczepanowa jako miejsca atrakcyjnego nie tylko pod względem historycznym ale również rekreacyjnym,
- popularyzacja biegania jako najprostszej formy ruchu,
Dystans:
Szkoły podstawowe: (z podziałem na 2 grupy - I-III oraz IV-VI, chłopcy dziewczyny)
- 1500 metrów
Gimnazja, Szkoły Ponadgimnazjalne i OPEN (z podziałem gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne, open, kobiety i męzczyźni)
- 5-6 km
Start: Parking przed remiza OSP
Meta - stare boisko w lesie.
Trasa:
Szkoły podstawowe - Remiza ->Boisko
Pozostali (pętla biegowa) - Remiza, ul. Pielgrzymów, cmentarz wojskowy, w kierunku torów pkp, droga do boiska
Kolejność startów:
- szkoły podstawowe
- gimnazja
- ponadgimnazjalne
-open
Baza na boisku sportowym:
- meta, stanowisko sedziów, stanowisko grupy zabezpieczajacej, strefa odpoczynku, podium.
Obsługa
Sędziowie
- Sędzia główny – 1 osoba
- Starter – 1 osoba
- 2 osoby na mecie
- Sędziowie na trasie 6-8 osób
Obsługa medialna
- fotograf – 2 osoby
- kamerzysta – 1 osoba
- zaproszeni dziennikarze
Obsługa
- nagłośnienie 1 osoba
- obsługa sprzętu komputerowego
- 2 osoby do wypisywania dyplomów
Nagrody
- puchary i dyplomy + nagrody rzeczowe - nagrody rzeczowe dostarczone przez sponsorów
Ubezpieczenie
Uczestnicy we własnym zakresie
Zabezpieczenie bezpieczeństwa
- w wykonaniu OSP Szczepanów
======================================
Czekam na uwagi i pomysły (np. na ładniejszą nazwę) |
|